Så blev Alla Hjärtans Dag

Dagen blev väldigt bra, När jag kom hem till Nadja,så började vi med maten.
Vi gjorde potatisgratäng med Kyckling och en sallad..
Det blev jätte gott, Leyla kom förbi och åt med oss oxå..
Så det va jag, Nadja, Danya och Leyla som åt middag och vi hade jätte trevligt :)

Lite senare runt kl. 23 så kom Nadjas killes kompisar, dom skulle vänta på att ha skulle komma hem, då han har varit i London i en månad.
Vi satt alla och umgicks och hade trevligt..

Efter ca en timme så gick hans kompisar för dom orkade inte vänta, Det va en som stannade kvar.
Han kom hem runt halv 1.
Vi satt och snacka och lyssnade på musik och klocklan bara flög iväg.
Leyla åkte hem vid 2.
Jag tänkte att jag skulle åka hem samtidigt som hans kompis skulle åka för vi bor åt samma håll.
Klockan tickade på och hade sen redan blivit 5 på morgonen.

Vi började röra på oss vid halv 6 ner till tunnelbanan.
Jag hoppade av i Gullmars där jag va tvungen och byta, han fortsatte in till stan, där han skulle träffa en tjej innan.
Så jag fick åka tunnelbanan själv hem..

Men en trevlig dag vart det, och det blev inte för mycket dricka heller  =)


Lilla Danya målar i pysselbooken



Danya sprang runt och tog en massa kort. (Nya fotografen kanske)




Danya.. Så himla söt



Middagen



Danya älskar och stå framför kameran





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0