Varför bryr jag mig om vad andra tänker..?

Idag åkte jag och Nadja till flaten för att sola och bada.. Vi skulle ha åkt kl 11 men vi råkade somna till lite.. så vi kom iväg runt halv 3 istället.. Vi mötte Nadja familj där.. 

Men när jag väl kom dit och såg hur mycket folk det va, så vågade jag inte ta av mig byxorna, pga mitt födelsemärke som jag har på hela benet.. Jag skäms så mycjet fördet och folk kommer bara att glo så mycket.. Fast egentligen... varför ska jag bry mig om vad dom tycker.. Jag kan ju inte låta folk få påverka hur jag ska leva mitt liv, men det e svårt..

Jag åkte hem vid halv 5, för det va för varmt för mig och sitta där.. När jag kom hem så gick jag och la mig och sov.. har ju inte sovit nått, då vi festade hela natten igår.. Jag vaknade upp halv 1 och nu e jag ju pigg och kan inte sova..

Har blivit en  nattmänniska.. haha :)

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0