Rosa ballonger =)

Idag va jag på jobbet, Gick in och pratade lite med chefen idag, och hon försöker få mig att stanna kvar där, men jag har bestämt mig, jag vill inte vara kvar där..
hade jag inte haft den här rädslan för stora mängder med folk, så hade jag stannat kvar helt klart, men det funkar inte när jag är så folkskygg som jag är, jag mår ju inte bra när jag e där.. fast det känns ju lite dumt att missa den här chansen, men jag kan inte..

idag var det inte så mycket grejjer som skulle märkas, så jag fick blåsa upp rosa ballonger med en maskin då såklart =)
Så nu har jag lärt mig att knyta ballonger, som jag aldrig har kunnat förut =)
Eftersom att det e rosa bandet dags, så skulle det vara rosa ballonger ute i butiken..

efter jobbet åkte jag till Högdalen och köpte mig ett par nya skor.. Det behövdes verkligen.. Och jag sa till mig själv att det här året skulle jag inte köpa mockastövlar, utan med skin istället, men det blev med mocka ändå.. =)

Här e dom


Fina va?? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0