God Morgon

Här e jag uppe med tuppen... Redan klockan 7 på morgonen gick jag upp.. Inte likt mig, men skönt är det att vända tillabaka dygnet till normalt..
Isabelle och Nova va redan vakna när jag gick upp, Nu håller Isabelle på och lägger Nova igen, sen ska vi äta lite frukost.

Igår när jag kom så gjorde vi väl inte så mycket.. Vi gick och fika lite innan vi gick hemåt.
Sen så målade vi om Novas skötbord och garderob från trä till svart :)
Jätte finnt blev det.

Idag blir det en fullspäckad dag.. PLANERING, PLANERING, PLANERING är det som gäller hela  den här veckan.. Den stora dagen börjar närma sig :)

Kan tyvärr inte berätta här på bloggen vad det är som är på gång just nu... Men snart så... :)


Ha en trevlig dag
Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0