Tacos :)

Halloj... Nu har det redan blivit Lördag.. veckorna går så snabbt att man knappt hinner med...

Igår blev de inget målande, klockan blev för mycket, men vi va och hämtade färgen iallafall, så idag ska vi måla :)
Vi ska väl börja snart, Isabelle måste bara vakna till först.. hahaha...

Igår blev det en lugn Fredag, vi käkade tacos, mm vad gott det va.. hnder inte så ofta att man äter det...
Vi kollade lite på tv, sen gick jag och la mig, redan kl. 23. Jag va så trött, somnade t.o.m till på soffan..

Kommer in lite senare med lite bilder på när vi målar..

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Natalie

sv:

Det blev ingen bowling tyvärr för Jimmy kände sig sjuk =( Men vi får som sagt ta igen det nästa helg så kan du vara med också :) vad gör du i jönköping då?

2009-02-21 @ 12:32:22
URL: http://nattsskajt.blogg.se/
Skriven av: Natalie

Ja okej, vad kul =)

Ja det tycker jag verkligen!

2009-02-22 @ 15:47:59
URL: http://nattsskajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0