Svaren


Här kommer alla frågorna och svaren från min frågestund :)

Hur kom det sig att du ville börja blogga?  Jag märkte att allt fler hade en blogg och ville själv prova på det. Jag har alltid tyckt om att skriva, och innan bloggen så skrev jag alltid dagbok.

Favorit frukt?  Jag är allergisk mot dom flesta frukterna, dom jag kan äta är Vindruvor, melon och mandarin. Så av dom tre tycker jag om vindruvor mest.

Favorit pogram?  Oj, har så många som jag tittar på, men om jag måste välja en så är det One Tree Hill

Vad tycker du om min blogg?  http://powerofme.blogg.se  Jag tycker om att läsa din blogg, du skriver bra, följer dig också på Bloglovin :)

Bästa bloggen stor och liten? Den bästa bloggen som jag läser är Dede. Älskar hur han skiver och hans tänkande.

Mörk eller ljus choklad?  Ljus choklad tyker jag är godast

Utekväll eller innekväll?  Gillar båda lika mycket, brukar köra utekväll varannan helg, Delar upp det på nått sätt :)

Film hemma eller bio?  Film hemma tror jag nog, mysigare så

Har du pojkvän?
  Nej, ingen pojkvän.. Har varit singel i ca: 1 och 1/2 år nu..

Vad jobbar eller studerar du med? Just nu praktiserar jag på mitt gammla jobb som är ett tryckeri. Där trycker vi på glas,porslin och textil, men ska kanske börja plugga på komvux nästa år och sen efter det ekonomi

Vilket är det första minnet du har i ditt liv?  Det första minnet är lite svårt att komma på, men ett starkt minne jag har från när jag va väldigt liten är när jag och min bästa vän skulle göra morotstårta. Jag skulle skära morötter och så skär jag mig väldigt djup i fingret så att det nästan sprutar blod.. Hehe..

Vad är det värsta du vet?  Det värsta jag vet är falska människor, dom som går bakom ryggen på en

Vad brukar du göra på fritiden?
  På min fritid umgås jag med vänner, gå ut och äta någon gång och festa lite nån helg sådär.

Har du något husdjur?  Nej, har inget husdjur, men har haft: Katter, en fågel, en råtta och fiskar tidigare. Inte alla på samma gång.

Hur kom det sig att du började blogga?  Som jag sa i den första frågan.. Sen är det ett bra sätt att uppdatera sina vänner, som man inte pratar med varje dag om vad som händer lite i mitt liv och så.

Vad ska du hitta i sommar?  Jag har inga planer alls för i sommar. Hade väl tänkt att åka över till Finland en sväng iallfall och hälsa på min morbror och kusiner.

Vilka språk pratar du?
  Jag pratar svenska

Favoritland?
  Jag har faktiskt aldrig varit utomlands, förutom i Finland och Danmark, men ett land som jag t.o.m skulle vilja flytta till är Spanien.

Favoritsångare?  Jag har ingen dirket favorit, lyssnar på det mesta.. Men om jag ska välja en så måste jag säga Alicia Keys.. Älskar hennes röst.

Favoritfilm?  Min favoritfilm är Man On Fire helt klart.. Har sett den 9 gånger och tröttnar aldrig :)

Varför tror du att någon skulle vilja ställa dig några frågor?  En som inte vågade säga vem hon/han är ställde denna fråga anonymt..  För att det är en kul grejj det här, om jag ska vara ärlig så hade jag inte räknat med att få så många frågor.. men fick en hel del och jag blir glad.. Nästa gång, så våga säg vem du är istället för att kommentera anonymt!

Det va alla frågor. Hoppas ni är nöjda med svaren :)

Kommentarer
Skriven av: SOFI - fotoblogg

det var den oxå :D

2009-06-12 @ 16:39:48
URL: http://fallenbehind.blogg.se/
Skriven av: Leonard

Då vet man det :D



SV Jag har lagt till dig nu! Glöm inte lägga till mig :)



Ska du göra i sommar då?

2009-06-12 @ 17:13:42
URL: http://trierer.blogg.se/
Skriven av: Leonard

Vad kul, tack :D

2009-06-12 @ 17:19:56
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0