Ville bara få ur mig det här!


Känner att jag måste få skriva av mig lite..!

Nu fick jag veta varför Robin ( Killen som jag dejtade ) inte ville fortsätta..
Han tyckte att jag festade för mycket och vill inte ha någon tjej som festar som mig.. Okej, visst det kan jag förstå, jag festar en hel del, men det här hade vi redan pratat om tidigare, han frågade mig om jag festar lika mycket när jag har ett förhållande.. Nej det gör jag inte.. har jag ett seriöst förhållande så går jag inte ut varje helg och festar, utan kanske bara en gång i månaden, och det tyckte han lät bra..

Sen den där kvällen som blev kaos..
Jag gick ner till pubben för att köpa cigg bara, men träffade 2 kompisar från min gamla skola och satte mig ner med dom och tog en öl.. Visst det kanske va dumt att jag gjorde det när Robin och dom va hemma hos mig, men han gjorde mig väldigt ledsen så som han betedde sig mot mig den dagen, visst jag kanske inte heller va på det bästa humöret den kvällen, men han hade inte behövt vara så kall och elak för det!

Jag tror att det ligger nått mer bakom, bara för att vi hade en dålig kväll så kan man ju inte bara ge upp direkt..
Och så helt plötsligt så säger han att han inte vill ge mig några falska förhoppningar,
Varför då säga till mig att han tycker om mig, att han saknar mig och pussas och mysa med mig dagen innan???
Då har man väl redan gett falska förhoppningar.. ??


Man märker att jag fortfarande tycker om han va??
Dum som man är....!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0