Valborgs firandet

Brasan i Fagersjö



Nu är jag hemma igen, vilken kväll det blev igår :)
Jag åkte till Fagersjö och mötte Jimmy & Tommy.
Vi gick ner till brasan en snabbis, sen gick vi och mötte Jimmi och sen Daniela.
Vi alla åkte till Farsta, vi tänkte kolla på  brasan där oxå, men när vi kom dit hade dom redan släckt brasan, och klockan va ju bara halv 10.. Dom va snabba i år..

Jimmy och Daniela gick hem, vi andra festade vidare..
Jimmi åkte hem efter ett tag, så jag och Tommy gick på en fest i Farsta med Adde.
Vi va där en stund, sen åkte jag in till stan och mötte Michel, vi åkte hem till han..
Jag somnade nästan direkt.. Va helt slut..

Skönt och vara hemma nuoch koppla av..
Bakis är man ju idag oxå..

Hoppas ni hade en trevlig Valborg
det hade iallafall jag :)

Jag rider på Tommy rygg :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0