Bättre sent än aldrig

Här va det länge sen jag skrev nu, så kände väl att det va dags nu.
Jobbar så mycket nu att jag inte hinner med bloggen så mycket, men det blir det ändring på efter julen :)
Idag har jag jobbat, vilket va sjukt segt med tanke på att jag fortfarande e lite bakis från i Fredags, men det gick bra iallafall..

I Fredags så va det ju Black & White (Lucia Edition) på 360.
Det va alltså med andra ord Trance/Hardstyle/Hardcore musik :)
Det va en grym kväll som höll på mellan 22-05 och jag va kvar tills stängning såklart.

Bildernafrån kvälen har inte kommit upp än.
Men är är 2 bilder som Emelie tog.

Lilja & Jag
Lilja, en av dom 8 Dj´s & Jag

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Skriven av: Spökbloggen - Sanna upplevelser samlade

Tack så mycket! :)

2010-12-12 @ 19:55:14
URL: http://spokbloggen.webblogg.se/
Skriven av: Millah

Det var riktigt gott=) mums kram

2010-12-12 @ 19:56:10
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0