Trevligt samtal :)


Fy, vad jag är trött, det svider i ögonen.
Men inte så konstig, då jag somnade mellan 7-8 imorse, helt sjukt att jag inte kan sova, låg och kollade på den Amerikanska Paradise Hotel, som börjar halv 6 på Tv 400
Minns ni den??



Idag fick jag ett trevligt samtal av min chef.
Det börjar komma igång nu på jobbet, så snart kommer jag äntligen att få börja jobba igen :) Han skulle höra av sig på Måndag, kommer bli skönt att komma in i dom rutinerna igen.

Har precis käkat min frukost, och nu ska jag ta min första cigg.

Hörs mer senare

Kramar ♥

Kommentarer
Skriven av: Lilmary

Ja dem sitter helt slimmat :)Verkligen ett bra köp! ;D



Ska du hitta på ikväll?



Kram

2010-01-22 @ 13:24:56
URL: http://lilmary.blogg.se/
Skriven av: Lilmary

Jaha :) Låter som en perfekt fredagskväll ;p

Jag o pojken kommer nog vara slut efter städning o möblering så de blir nog en lugn kväll med en film eller så :)



Kram

2010-01-22 @ 13:41:34
URL: http://lilmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0