Bröllopsmiddag & Inflyttningsfest


Dåligt med uppdatering har det varit här ett tag.
Har legat sjuk efter helgen, så har bara legat i soffan o glott på tv.
Kan väl berätta lite kort vad som hänt i helgen som va.


I Lördags va det både bröllopsmiddag & inflyttningsfest vi skulle på.
Och började ju då med middagen, det va Tims halvbrorsa Thomas & Vickan som skulle gifta sig på Skansen och efter det ha middag på Jimmys Steakhouse inne på söder.

Detta hade jag på mig!


En mycket trevlig middag va det med rätt så mycket folk.
Tror vi va 22 st, så nervös va ju i början men gick snabbt över.
Och till mat beställde jag Grillad Oxfile med klyftpotatis och bea!



Efter ca: 2 timmar va jag & älskling tvugna och gå, då vi skulle ända till Tungelsta!
Pendeln tog vi vid Södra Station och i Farsta Strand hoppade Nadya på och Mickis i Skogås, sen va det bara raka vägen mot festen, som låg ute  i skogen typ, haha!




Det blev en väldigt lyckade fest och jag hade skit kul!
va perfekt väder så man kunde va ute hela kvällen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0