Kryssningen


Hemma är vi nu från kryssningen som va helt okey!
Det va jätte lite folk på båten, tror inte ens att den va halv full, riktigt lite folk va det, men kan ju bero på att vi åkte på en Torsdag. Vi började med att gå ut på däck och dricka en öl tills taxfreen skulle öppna vilket den gjorde en halvtimme efter båten lämnat hamnen.



Sedan va det bara att gå ner och köpa en platta öl och sen göra sig iordning.
Vi hade ju några timmar på oss då underhållningen började kl. 21

   



Så va vi då på Fun Club, där underhållningen skulle ske.
Va inte så värst mycket folk, men va trevligt ändå, va ju band som stod och spela medans folk gick upp och dansade, va så kul och se gamlingarna, dom gav verkligen järnet :)



Klockan 00:00 öppnades Club Seven (Discot)
Va inte där så länge, och inga foton blev tagna
 Men hände en ganska rolig sak.. när vi sitter där inne så kom det vakter och kollar runt lite och kommer sen fram till mig och lyser med ficklampa, trodde först att han skulle säga att jag va för full eller nått, vilket jag inte va, utan väldigt trött va jag och kan då se full ut.. men han ville se legg, hahaha... fick följa med han ut till ljuset och jag sa det att jag är 25 år gammal, han kolla sedan på legget och sa att jag skulle ta det som en komplimang, haha.. aldrig någonsin varit med om att behöva visa legg på en kryssningsbåt.. men men..
Trött va jag, och vi gick och la oss redan vid kl. 2


Och måste ju bara säga att jag e sjukt nöjd med dessa bilder



Sen har vi ju då dag 2.
Vi har ställt klockan på 8 för att gå ner och äta Frukost-buffe.
Och det va riktigt gott, fanns lite av allt möjligt: Köttbullar, Prinskorvar, Äggröra, Pannkakor, Bacon, Gröt, Bröd och en massa pålägg, grönsaker och frukter..



Efter frukosten gick vi ner och la oss igen, va jätte trötta.
Sov till kvart 12 gjorde vi och va utvilade. Vi klädde på oss och gick ner till Fun Club där dom skulle ha musikfrågesport, vet att älskling är bra på musik, men temat va schlager och det va inte våran starka sida, fick bara 4 av 10 rätt, haha..



Jag som hade hoppats på och vinna, men men..
Vi gick upp på Sundeck, och hör o häpna, det va folk där uppe, annars under hela resan har det varit typ tomt ute på deck, dom hade oxå den lilla baren öppen och spelade musik. Vi satte oss ner, älskling drack en öl och jag köpte en glass :)



Började blåsa kallt efter tag, vi satt ju högst upp på båten.
Så vi bestämde oss för att gå ner till 9:an isället och sätta oss där ute.
På vägen dit köpte älskling en öl och jag såg något riktigt gott, wienerbröd MUMS! och en cola till det.



Vi satt kvar där till vi började närma oss hamnen!
Älskar att åka båt i stockholms skärgård, det e ju bara så vackert!




Det va våran resa, och den va hur mysig som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0