Marabou BLACK


Denna dag har varit ganska så tråkig.
Älsklingen började jobba idag efter en lång sjukskrivning, så nu blir jag ensam hemma på dagarna då han jobbar. Så idag gick jag ut på promenad själv, men blev bara en halvtimme, fick så ont i vaderna.
När jag kommit hem vilar jag först en stund i soffan, sen sätter jag igång och diskar och städar hemmet.
Måste ju göra någonting för att sysselsätta mig själv, haha..

Älsklingen kom hem vid halv 6 och vi äter middag.
Går sen ner och handlar lite.
Sen blev det bara o dega framför tven, nu har ju mina serier börjat igen, igår va det Desperate Housewives och idag Greys Anatomy :)

Fuskade lite idag oxå och köpte den här.
Men va ju bara tvungen och smaka :)




Kommentarer
Skriven av: Hanna Ek

Hej! Jag har veckans blogg och en tävling om ett presentkort på min blogg, delta gärna om du vill!

2012-03-10 @ 18:31:00
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0