080808....

Va rörigt det va igår.. Vi va på stureplan där dom skulle spärra av och ha ett dansgolv för 50.000 pers... 
Aa det låter ju skit kul... men det va det inte.. Det va alldeles för mycket folk så man kunde knappt röra sig.. vet inte hur dom hade tänkt, men fel hade dom gjort iallafall.. Så det va ingen vidare.

 Jag och Nadja gick till Chaplins isället.. dom andra tappa vi bort... Träffa några av Nadjas vänner där inne...
Sen kom Michel och Christoffer, två kompisar.. 

Efter att det stängt så åkte jag till Östermalm och träffa min lillebrors pappa.. han va hos nån kompis där.. sov över där...

Vaknar med värdens baksmälla.. fy fan att åka hem ända därifrån när mina fötter värker efter skorna och går i en kort kort kjol.... Och ser helt förstöd ut.. hahaha...
Men nu e jag äntligen hemma :) ska bara ligga i sängen och slappa hela dan :)



Ha det bra så länge så hörs vi imorn :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0