Denna dag....

Vaknade upp halv 2 på dan av att farsan ringde.. han frågade om jag jag ville komma till farmor och käka middag..
jag gick upp och gjorde mig iordning och åkte sen till Globen snabbt och lämna in papper på soc... sen åkte jag ivåg till Fagersjö upp till farmor.. Kom dit runt halv 4.. Och då hade redan alla kommit.. Farmor, farsan, faster, farbror, och mina kusiner Therese och Jessica...
Vi åt köttbullar med potatismos, lingon och gräddsås...  det va gott =)

Efter det satte vi på en gammal videofilm från när jag och Therese va på kolla när vi va 8 år.. Det va lite kul och se på.. hahaha..

Jag måste snart gå och lägga mig.. ska upp ganska så tidigt imorn frö att träffa arbetsförmedlingen kl 10 imorn..

Hoppas ni har haft en bra dag..


Godnatt
Kramar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0