Dikter...

Titta inte på mig finns inget att se, 
skratta inte åt mig jag kommer aldrig att le, 
rör mig inte jag har lätt för att gråta, 
svik mig inte jag har svårt att förlåta.

Let me tell you that you´re the one, there is no one who can replace you none,
we always have so much fun, for me you are everthing you´re the sun
you`re the air i breath at day as knight, in my life you open the door from heaven,
you were the angel who was send down from the stars bright ligh

Jag känner tårarna rinna längs min kind och faller platt,
Jag fall för dig och faller än,
Ett minne blott för dig,
Ett minne jag fått av dig
Du log 
jag skrattade du gav mig en kyss medans jag smekte din hals,
Denna tid var bäst speciellt när jag var med dig som mest,
Du var min och jag din,
Jag älskar dig en,
Men nu förstår jag Ingeting
Nu är jag faktisk Ingeting,

tjejen: hej
killen: äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
tjejen: vill du att jag ska gå?
killen: nej, var har du fått det ifrån? bara tanken får mig att må dåligt..
tjejen: älskar du mig?
killen: självklart, alla tider på dygnet.
tjejen: har du bedragit mig någon gång?
killen: nej aldrig! varför frågar du ens?
tjejen: vill du kyssa mig?
killen: ja, så fort jag får tillfälle till det?
tjejen: skulle du någonsin slå mig?
killen: är du galen? du känner väl mig?
tjejen: kan jag lita på dig?
killen: ja älskling..
tjejen: älskling..

Läs texten nerifrån och upp.. hahaha...

Kommentarer
Skriven av: Anonym

olyckligt kär?

2008-08-22 @ 14:35:08
Skriven av: Cornetto

nej inte längre.. Fick mitt hjärta krossat för ett tag sen

2008-08-22 @ 18:31:45
URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0