Fredagkvällen

Jag åkte iväg till min farbror där min kusin bor när hon är i sthlm.. Kom fram runt halv 11, mötte dom utanför, Therese, Tina och en tjejkompis till dom.. kommer inte ihåg vad hon hette.. hehe..
Vi gick upp och började dricka.. Drack vin, grogg och shotar...

Vi kom iväg halv 1 och åkte in till Skanstull.. vi skulle gå på K2, där Nadja och dom va.. men i när vi stod i kön, så vände vi och gick till Metro istället.. Det va okej där inne, men Therese mådde illa och ville åka hem.. Så vi gick vid halv 2 - 2 ungefär.. Dom åkte hem och jag gick in och käkade på Mcdonald`s..

Ringde en kompis och kolla vad han gjorde.. han va oxå i Skanstull, så vi möttes och åkte in till stan på nått ställe.. har ingen aning om vad det heter, men kul va det iallafall och stängde 5..

Åkte hem med taxi sen... Somna rätt så sent.. eller tidigt på morgonen kanske jag ska säga.. hehe..
Va helt slut igår.. sov till 5 på dan... och låg bara i sängen hela kvällen..

Imorgon börjar en ny månad.. och Hösten.. =( Nu e det slut med sommaren... och med det betyder det att min födelsedag börjar närma sig...

Hoppas ni har haft en bra helg..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0