Gårdagen...

Igår va jag ute och festade igen.. med mamma och hennes vän.. Vi gick först till Kvarnen.. Hadekul där.. Blev rätt så packad :)
När det stängde kl 3 så åkte vi till labbet, träffade 3 killar oxå som följde med.. jag och ena killen va på väg in, men sen gick vi ut igen för då kom vi på att vi inte hade så mycket pengar kvar.. haha.. störd...

Så vi åkte till Bromma till en av dom här killarna och festade vidare där.. 
Ena killen va söt, så vi bytte nummer :) hehe.. lite busig måste man vara oxå :)

Vi kom hem typ 8 på morgonen och jag skulle va på Jobbtorget halv 10.. så jag sov ingenting utan åkte dit fortfarande full och det märkte hon, då jag för det första luktade alkohol och så mumla jag när jag snackade.. hahaha... helt sjukt fan..

När jag va klar efter 1 timme gick jag upp till Maria och sov i ca 3 timmar, sen åkte jag hem...

Köpte PIZZA på vägen hem.. MMM vad gott det va :)


Peace  =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0