Gårdagen...

Igår träffade jag först min handläggare på arbetsfömedlingen.. vi gick och fikade.. Kanske får en praktik i Kungens kurva på ett lager, ska dir på Fredag och prata med dom och imorn ska jag till ett tryckeri i farsta och kolla efter jobb :)

Gick hem efter vi fikat och kolla på tv och så råkade jag somna efter nån timme.. hade bara sovit i 4 timmar på natten..
vaknade upp vid 5 tiden.. 
Min kusin Therese ringde och fråga om jag ville hitta på nått.. Så vi tänkte gå och spela biljard med Christer (farbror) och hans kollega..  Jag åkte till fridhemsplan där Christer bor.. 

Christer och hans kollega hade redan gått ner till biljadern.. jag och Therese satt och drack lite öl hos Christer och satt och snacka massa skit och kolla på tv, att vi glömde bort tiden.. Christer och hans kollega kom tillbaka från biljarden och gjorde oss sällskap..

Vid halv 1 åkte vi alla in till söder.. vi gick in på Kvarnen.. Dansade lite och hade kul.. Vi tog sen taxi när det stängde till Christer.. Sov över där..

Gick upp kl 9 imorse och åkte till Farsta till jobbtorget...

När jag ska åka hem ringer min moster mig.. och hoppar på min buss och följer med mig hem.. hon fyller år idag.. Vi kolla på film och slappade här hemma..

Nu ska jag gå och kolla lite på tv..

Hoppas ni har haft en bra dag..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0