GENTLEMAN PÅ GRÖNA LUND :)

Igår åkte jag och Nadja in till grönan för att kolla på Gentleman :) Vi tänkte att vi skulle gå in innan kl.18 för då kostade det 70 kr och efter kl.18 kostade det 140kr....
När vi det e våran tur att gå fram till kassan så höjer dom priset.. Otur :(

Vi gick upp till baren och drack  3 öl innan det började.. Mötte upp Markus (min kusin) och Adde oxå :)
Gentleman började kl. 20.. han va jäkligt bra :) Vi stod ett tag och lyssnade på han och stod och dansade :)

När vi började bli trött på att stå så gick vi och tog en till öl... Man blev lite dragen :)

När grönan stängde kl. 23 så åkte vi in till stan och gick in på en bar.. va där ett tag sen gick vi till Chaplins..
Vi hade skit kul :)
Vi alla åkte hem till Nadja sen och festade vidare :) 
Sov över där...

Tog en massa bilder men kan inte lägga in dom på datan nu.. så det kommer upp billder senare ;)


Ikväll blir det lugnt.. ska nog bara softa hemma.. Min lillebror och min morbror e här hemma hos mig, och ja mamma oxå...

Kram på er

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0