Hahaha..

Jag föddes som en stjärna och är det ännu
Du föddes som en ängel men vem är du nu?
En konstig filur som bara sprider smärta
i en dröm så förlorade du ditt hjärta!

Jag vet vad jag gör och vem jag är
och du ska veta att jag tusen hemlisar bär
Fast du verkar ju inte veta vad du gör
Du verkar inte ens bry dig ifall du dör!

Jag är faktiskt bäst och det vet väl alla
Men du knuffar mig ändå men jag kommer aldrig falla
Du går och tror att du är nån tolvtaggare
Men om sanningen ska fram så är du en fjortisraggare!

Kan du aldrig ta dig an dina bravader
och komma tillbaks till verklighetens breddgrader?
En dag ska du se att ingen för dig finns kvar
En dag ska du se att du är den enda du har!

Kommentarer
Skriven av: Anna

Hej!



Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-06 @ 17:09:53
URL: http://annamyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0