Jag vet...

Kan inte låta bli och tänka...
Kan inte låta bli och sakna...
Fast jag vet
Han har lämnat mig och gått vidare..
Han har t.o.m gift sig...
Känns inte som det är verklighet, men jag vet att det är sant.

Det känns som om att jag fortfarande älskar han.
Att det är han jag saknar.
Men det kanske inte är så.
Jag kanske bara saknar någon som finns här med mig
Att jag inte vill vara ensam längre
Behöver kärleken igen.

Och jag vet att det inte är han jag behöver i mitt liv
Jag behöver någon som älskar mig med hela sitt hjärta
Någon som jag känner mig trygg med
Någon som tycker om mig för den jag är....



Kommentarer
Skriven av: Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Ja men så tokig var väl inte kameran ändå? ;D

Tack så mycket :)

2008-08-19 @ 22:07:29
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0