Vilken kväll =)

Igår åkte jag, Nadja, min lillebror, Adde och hans kompis in till kungsan för att se på voice konserten..
Va massa folk där.. jag och Nadja ville gå och sätta oss och dricka våra öl, så Robin (lillebror) gick in i publiken med Natanja (Nadjas lillesyster) och henns kompisar..

Vi gick och drack lite öl sen gick vi och kolla lite på musiken.. Vid halv 10 ville Robin åka hem så vi följde med han till tunnelbanan.. Vi gick sen tillbaka och drack ännu mer öl :)

Efter nån timme åkte vi till Skrapan, skulle möta Adde där, men vi hann före... Vi åkte upp högst upp där det fanns en bar.. Och vilken utsikt det va :) Träffade Fhilip, Andersson och Isak där.. Det va kul..

Vi va inte där så länge.. vi gick sen och mötte Adde på en annan krog.. Stängde 1 där..

Nadja åkte hem för hon va så trött.. medans jag och Adde åkte till flatenbadet där dom hade ravefest =)
Det va riktigt kul där....

Kom hem halv 9 imorse, så har legat och sovit hela dan idag.. 

Men det va det värt.. hehehe =)

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0