Bakis, och så har man massor och göra..

Gårdagen blev helt okej.. Jag åkte hem till Leyla runt halv 10, tog med mig sprit och lite godis.
Leyla höll på och gjorde sig iordning när jag kom.. Vu började dricka lite.. Nadja kom strax efter 23. Hällde upp en grogg va det första hon gjorde.. hehe.. =) Satt och snacka skit gjord vi och drack på..Halima ringer och stressar när kloclan har blivit 12 redan, då hon stod i gullmars och väntade på oss. Men vi kom inte fram till stan förrn klockan redan blivit efter 1.

Vi mötte Halima, Nannis, Harmonia+hennes 2 kompisar, Sarah och Donna.

Vi gick in på Mango Bar. Va sådär, Bra musik men äckligt folk och stank svett.. Ingen hit direkt.
Vi va kvar där tills dom stängde kl 3.

Jag och Nadja gick till Mcdonald`s, dom andra försvann.. Satt och käka o de, och försökte komma på vad vi skulle göra.. Vi ringde runt till lite folk, men inte en jävel svarade.. Kanske berodde på att klockan redan hunnit bli 4.. men men..

Vi började åka hemmåt. vi gick av i Gullmars, där Nadja skulle köpa en hamburgar med sig hem.
I Gullmars möter vi Ibbe och 2 andra.. Dom vill att vi ska me på  efterfest, men kände bara att jag int orkade det.. KLockan har då blivit 5, så vi sket i det och åkte hem istället, Kom hem runt halv 6 på morgonen.. Så trött och bakis e jag idag..
Och stressad för den delen. för om en halvtimme ska jag vara hos Kajsa och Julia och lämna en present till Julia som fyller år snart.. (Julia är exet dotter) och sen ska jag på en date kl 18. Stress Stress..

Berättar mer imorn om hur daten gick =)


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0