Så nu va denna jul över

Skönt att julen är över.

Jag åkte till min moster så att jag va där runt kl.13. Vi käkade julmat, proppmätt vart jag.
Medans vi väntade på att Kalle skulle börja så spelade jag och Markus Chigago, och jag vann såklart =)

Kl. 15 satte vi oss alla framför tven och kollade på Kalle, samma sak varje år, men det e ju en tradition.
Efter Kalle så va det julklappsöppning. Jessika och Hanna blev glda och nöjda =) Och jag fick oxå en massa julklappar och Jessika och Hanna. Jag fick: En svart kofta, ett halsband, en ring, hand/hudkrämer och 2 skivor.. Blev lite chockad att dom hade köpt så mycket till mig..

När klockan har blivit 17.15 så åker jag hem till min farmor, där jag oxå ska fira lite jul, med: Farsan, farmor, mina 2 kusiner, farbror och faster. Käkade lite där oxå, mn inte mycket gick ner...
Gjorde inte så myckte där, tog det mest lugnt och satt och snacka.

Kl. 21.00 så gick jag ner mot busssn för att åka hem, fast mötte Nadja först, hon va hos sin mamma. Vi bytte julklappar md varandra, sen åkte jag hem.

Och det här fick jag av Nadja.....



Så jävla snyggt... TACK så mycket Nadja =) =)

Halv 12 ungefär så kommer Robin  och Mohammed hit, dricker några groggar sen åker vi in till Gamla Stan till After. Tur att inte Mohammad hade druckit, så han körde ju in med bilen =)
Där inne träffa vi deras kompisar. Satt och drack och snacka skit.. Träffade Lycille oxå, det va skojj =)

Vi gick när det stängde, vi gick och käkade som vanligt, sen åkte jag hem.

Blev en så ganska lyckad jul ändå..  men idag e man bakis =(


Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0