Gårdagen

Gårdagen blev inte så bra som jag hade tänkt.. redan när jag vaknar börjar dagen dåligt, då jag pratar med soc som nekar mig pengar.. Det känns lite för jävligt med tanke på att hyran ska va inne snart..

Jag somnar om och vaknar halv 3 på dan, och jag hade tvättid kl.1, så jag fick ställa mig och tvätta för hand så att jag kunde ha nånting på mig när jag går ut..

Jag åker hem till Nadja lite senare och sen kommer Sarah.. V dricker vin och sen åker vi in mot stan, då Nannis hoppar på vvårat tåg.. Vi åker till Fisksätra där det e fest.. Jag tycktedet va tråkigt där, så jag drog..  Jag åkte hem till ante.. Drack konjak där, sen går jag hem runt 5 på morgonen..

Juste... när vi sitter på bussen på väg till Gullmars så fick jag ettt sms från HAN som jag har saknat, kan inte skriva vem det e för att det måste vara hemligt.. hehe... Har inte hört av han på länge, så blev glad att han hörde av sig.. Vi ska väl träffas snart hoppas jag.. :)

Ikväll kanske det blir utgång om jag får iihop lite pengar..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0