En hel dag utomhus

Igår va jag på Skansen med Julia (mitt ex dotter) och Nadya med hennes dotter och småsyskon. va jätte skönt att gå runt där, va ju kanonväder oxå.. och sen va det så himla kul och träffa Julia igen.. har inte träffat henne på länge.. Och ungarna kom bra överens och hade kul :)
Vid 4 kom Julias mamma och hämta henne. Nadya åkte hem och jag åkte till Hässelby och mötte upp Maria, Leyla, Halima, Micki, Harmonia och Anni. Vi åkte en bit från Hässelby ut på en bergsklippa precis vid vattnet och grillade.. Va hur skönt som helst. Och va gott det va med kött, har man inte ätit på länge. 
Vi åkte därifrån runt halv 9. Dom gick upp till Harmonia och jag åkte till Fagersjö hem till en barndomsvän Tommy, och där va Jimmy & Jimmy. Satt där och umgicks och drack lite. Sen vid 12 åker jag till Bandängen och möter upp Ante, Knatchen och hans tjej och spelar basket och dricker ännu en till öl.. Full har man hunnit blivit.. kommer hem halv 3 på natten.. helt slut.. Somnar nästan direkt.

En helt underbar dag med inget strul..

Puss & Kram



image4

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0