En vanlig Måndag

Vakna kvart i 9 på morgonen av att Robin ringde mig. Han va på väg till Sthlm så han kom och hämta mig och skjutsa mig till jobbet.. Snäll han e.. :) Kom till jobbet vid 10. Robin följde med in och kollade lite, visade vad jag hade satt upp för vägg.. :) 
Sen va det bara att sätta igång och jobba. Idag va det inte så mycket folk som kom in i butiken så vi passade på och fixa lite i butiken.. Satte fast glasmosaik på plattor som vi ska hänga upp som prov.. Sen gjorde jag lite prislappar.
Åkte hem vid 8, då vi stänger. Tråkigt att man kommer hem så sent på dagarna, man hinner inte göra så mycket då innan man ska gå och lägga sig. 
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Idag blir det Spagetti.. haha.. Sen blir det väl att bara att glo på tv och ta det lugnt..

Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0