Konstig dag...

Idag va jag hemma från jobbet.. Känner mig fortfarande bakis från kryssningen.. man börjar väl bli gammal.. haha... har typ bara legat i sängen hela dan.. har haft sån jobbig huvudvärk..
När jag vaknade imorse hade jag fått ett sms från ett gammal ex.... Blev förvånad, har inte haft någon kontakt på säkert 2 år, så det va lite kul.. Vi har messat med varandra hela dan... :) Det händer ju inte varje dag att nån som man inte haft kontakt med på så länge rätt som det e hör av sig.. att han ens hade mitt nr kvar oxå... hehe.. Skumt skumt.. men kul...

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorn till jobbet...

GODNATT PÅ ER ALLA

Kommentarer
Skriven av: pergusso

tjena hoppas du blir bättre tort att jobba själv
dikten var grymt bra vart tjälv lite nere
men ryck upp dej. nu har du mej
e d problem så säg till hoppas d går bra imorrn
skriv en dikt till mej så målar ja en tavla tja

2008-06-01 @ 14:24:36

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0