Kryssningen

Nu har man kommit hem från kryssningen... Helt slut e man.. har knappt fått nån sömn under dom här 2 dagarna.. men kul som fan hade vi :) På dit vägen va det jag, min moster och min mellersta kusin som åkte..  det först vi gjorde när vi kom på båten va och tog en öl :) Haha..  När båten började åka gick vi ner till taxfree och köpte Sprit och long drink :) Sen gick vi upp till hytten.. Vi hade hytten på 9:de våningen... Schysst :)
Började dricka gjorde vi.. och fullare och fullare blev man.. Vi  träffade på en massa roligt folk oxå som vi festade med... Hur kul som helst.. Gick och la mig kl 7 på morgonen och gick upp halv 9.. Så fick bara 2 timmars sömn.. 




Vi gick av båten vid halv 10 och mötte Gina.. vi åkte till hennes butik som hon har öppnat.. en tatto/percing butik... Nice... :)
Efter ett tag kom Markus och Alejandro..(Kusinerna) Jag åkte med dom hem till Gina för Markus skulle duscha.. Sen åkte vi till Östra Centrum... typ som Farsta Centrum med massa butiker o  skit... Vi satte oss ute och bara softa tills klockan skulle bli 3 då Alejandro skulle hämta sin son på dagis... Och gud så söt han va.. Första gången jag träffade han.. Sen åkte vi tillbaka mot båten... 




Min moster stannade kvar i Finland så då vart det jag, Hanna och Markus som åkte tillbaka... och så började festen igen :) Lika kul hade jag tillbaka... Vi träffade på massa folk igen och full blev man igen.... La mig rätt sent igen.. tror klockan va runt 5-6 på morgonen... och halv 10 kommer båten in och då måste  man egentligen gå  på en gång.. men vi försov oss... Vi vakna kl 11... kom ut från båten halv 12... men det va lugnt...

Hur kul som helst har jag haft iallafall... och det va skit kul och träffa Alejandro och Gina igen.. och lille Leo oxå :)






Kommentarer
Skriven av: Anonym

Är du intresserad av mode shopping och skönhet? Kolla in den nya modebloggen : http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-27 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0