Marias B-day

Idagv a vi och firade Maria som fyllde år igår.. Först åkte jag och Maria o käka i Medis..Redan då kommer det fram en kille och ville ha våra nummer..haaha.. Efter vi va klara där åkte vi hem till henne och för kröka och gjorde oss iordning.. Alla ringer och stressar fast klockan bara e 20:30..... Halv full har man hunnit blivit när vi beger oss till bussen på väg in till stan.. Vi åker och möter tjejerna i Fridhemsplan.. Och som vanligt så fastnar vi på ett och samma ställe.. men kul hade vi iallafall :) Full som fan har man hunnit och bli när vi kommer ut från stället.. Vi tänkte dra vidare till GK men klockan hade redan hunnit bli 2 så vi sket i det.. ringde till Jimmy, en kille... skulle åkt dit men blev aldrig av.. Åkte hem istället... Så nu sitter man här framför datan full och trött.... Fan va bakis jag kommer va imorn/idag.. Usch va jobbigt.. men som tur e ska man inte jobba imorn.. Hade aldrig pallat.. hehe..
Nä nu ska jag nog gå och lägga mig och sova.. Börjar fan redan bli ljust ute.. 

Kul kväll hade man iallafall med födelsedafsbarnet :)

Puss&Kram på er alla.... (nästan) Hahaha....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0