Så mycket HAT....

Jag har så mycket hat inom mig som jag måste få ut.. Att en människa kan få mig att hata så mycket e helt sjukt. Det e mitt ex som jag pratar om nu.. Efter att det har varit slut mellan oss i en månad så går han och förlovar sig.. Och nu snart ska han gifta sig.. Hur kan man göra nått sånt så snabbt..?? Tycker det låter helt sjukt.. Och sen så e han skyldig mig pengar sen månader tillbaka.. han tror att han kan blåsa mig, att jag inte kan göra nånting.. men det kan jag.. jag tänker inte låta han få komma undan som han gör med allt annat..!!
Det e jobbigt att hata nån så mycket som jag gör.. men kan inte rå för det.. han gör mig så jävla förbannad!! E så jävla glad att det tog slut mellan oss.. Mår så mycket bättre nu utan han... Nu kan han inte trycka ner mig nå mer.. Känns skumt och säga det men det e så det är....

Kommentarer
Skriven av: Anonym

Nah. Stackars liten.

2008-05-16 @ 08:50:14
Skriven av: Ivor

han kanske inte va kär i dig eftersom han verkade kunna glömma dig rätt fort.

2008-05-16 @ 20:39:42
Skriven av: Anonym

bara så du vet så var han med kajsa väldigt många gånger under tiden ni var tillsammans

2008-05-26 @ 11:02:44
Skriven av: Cornetto86

Det har jag ju ingen nytta av att få veta nu eller hur...

2008-06-09 @ 11:17:56
Skriven av: en-utan-blogg

hatkärlek förhållande kanske??

mitt ex för flera år sen gjorde bara slut bara sådär, sen flyttade han ihop med en annan väldigt snabbt. men han hade såna problem med sig själv så jag är jätteglad att han sårade mig så mycket så jag inte vill ha honom tillbaka igen.

2009-06-15 @ 00:34:35

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0