Hålligång hela Fredagen


Jag, Nadja, Natannja och Danya åkte till Skärholmen där vi käkade och sen köpte jag 2 par jeans. Vi va där i ungefär 2 timmar.
När vi va klara där så åkte vi till Ikea, nadja skulle köpa massa grejjer hem.. Och det blev en hel del gejjer..  2 hela ikeapåsar 3 hyllor och 2 papperkassor.. Tur att hon hade med sig barnvagnen.. haha.. Vi kom ut från Ikea halv 9. Tog oss ungefär 4 timmar på Ikea.. fyfan säger jag bara..

Kom hem halv 10. Hoppade in i en snabbdusch och gjorde mig iordning snabbt. Tog sen en taxi hem till Nadja. kom fram till henne ungefär vid halv 11..
Vi drack några groggar och åkte sen in mot stan..
Vi skulle till Chaplins, där Leyla, Halima och Nannis va.. Vi kom fram typ vid halv 1-1

Kul hade vi.. gick när det stängde.. men jag och Nadja kom åkte inte från stan förren vid kvart i 5 på morronen.. haha.. vet inte riktigt vad vi gjorde ute så länge.. vi kom hem till Nadja runt halv 6, vi mötte upp Adde oxå och han följde med upp..
satt hos Nadja och softa..
jag åkte hem kl 8 på morgonen.. helt förstörd kände jag mig.. Kom hem typ vid halv 9.. gick och la mig på en gång..

vaknade kl 16 på Lördagen och låg bara i sängen hela dan.. e fort

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0