Helgen

Sådär ja.. Nu har jag kommit hem. Har inte varit hemma sen i Fredags morse.
 Fick  skjuts till farsta, där jag mötte min moster. Jag skulle handla en present till min lill kusin som fyllde 8 år =)
Köpte en tröja och ett par jeans. Jag följde med dom hem och vi käkade tårta.

Vid halv 10 gick jag ner till centrum och mötte Sarah, vi åkte hem till Nadja och förkröka lite där.
Klockan började närma sig 12 tror jag när vi började åka in mot stan. Vi gick först till Eken, där vi kom in gratis. Men gick efter bara en halvtimme, va kefft där.
Vi åkte in till hötorget istället, där vi gick till ambasadör eller hur det nu stavas.. haha...

När klockan börjar närma sig 3-4 så åker jag, Nadja, Sarah och 2 andra killar hem till Nadja pch fortsätter festa där =)
Kul hade vi och gick onte och la oss förren sent på lördags morron =)

Jag och Nadja låg och sov nästan hela Lördagen, så utvilad e man ju verkligen.. Skulle ju egentligen ha varit med och firat Johannas födelsedag igår, men vi sov bort hela kvällen istället.. Sorry sorry...

Många e det som har fyllt år denna helg oxå
7:de. Jessika 8 år
8:de. Johanna 21 år, Natalie 22 år
Och så idag 9.de. Adde 21 år
GRATTIS GRATTIS till er alla =)

Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0