Jasså...

Blir så trött på människor som tror att dom kan bete sig hur som helst! 
Nu vet man iallafall vart man har dom.. Usch säger jag bara...

Helgen har väl varit okej.. Nadja, Sarah, Nannis, Adde och hans 2 kompisar va hos mig i Fredags och kröka.. Skulle ha åkt in till stan egentligen med Nadja, Sarah och Nannis, men jag kände att jag inte orkade festa i stan, då jag e sjuk, så jag åkte till en annan kompis och festade där istället.. Va hur länge sen som helst som jag va där sist.. Tror det va i början av det här året.. Så kul hade jag där iallafall.. Åkte hem dagen efter.

Lördagen åkte jag och Nadja till Skogås och softade hemma hos en kompis bara.. Åkte hem runt 2 på natten.

Och så har vi Idag.. Vaknade runt halv 12.. jätte sjuk fortfarande.. nästan värre tror jag..
Åkte till Skärholmen vid 16:00, mötte min moster där.. Käkade indiskt och sen gick jag och köpte min jacka.. En svart Boomerang =)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vila.

Kramar

Kommentarer
Skriven av: Martina

hej, hitta hit så tänkte lämna ett litet spår efter mig:)



allt bra med dig??



//martina

2008-12-01 @ 00:10:42
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0