Kryssning - Silja Galaxy


Kvart över 7 går båten.. Vi går ner till hytten först och lämnar av packningen. Sen går vi ju självklart ner till tax fren och köper en flaska vodka citron och 2 sexpack gin i burkar. Vi går ner till hytten igen. jag hoppar in i en dusch och gör mig iordning, sen börjar vi festa =)
Efter ca en halvtimme går Nadja och Sarah ner och köper en platta öl.
Vi dricker och dricker, sen går vi ner en trappa där några andra som Nadja och Sarah känner har deras hytt.
Festar där med dom och kul har vi, så att vi nästan glömmer bort tiden.
Kl 12 börjar discot, träffa massa andra folk som man satt och snacka och dansade med =)

Somnade runt 5 tiden och vaknade till vid halv 11 men somnade om och vaknade halv 1.
Helt förstöda va vi allihoppa. Jag, Nadja och Sarah fixade iordning oss lite och gick sen ner och käka, Nannis låg kvar och sov. Vi käkade köttbullar med potatismos och sås..
Gick sen runt lite i båten och spelad lite.. Sen gick vi tillbaka till hytten, Nannis hade vaknat.

Knäckte en öl, lika bra, e man på en kryssning så e det ju fest hela tiden =)
Väntade på att klockan skulle bli 3 då tax fren öppnade, skulle köpa hem en massa, Det vart sammanlagt 10 flaskor sprit, 4 plattor öl och massa godis..
Vi går ner och lämnar allt, och häller upp några groggar.. går sen runt lite i båten, träffar lite människor, lite småfull hann man bli oxå. =)

18:15 är vi framme i Stockholm, som tur va så fixade jag skjuts av en kompis. Skit seg e jag nu, ska gå och lägga mig snart..

Kramar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0