Mika har fått en bebis =)

Idag fick jag ett mms av Mika, men jag har inte skaffat inställningarna än på mobilen,så kunde inte se vad hon hade skickat, utan då fick man gå in på nätet och kolla, så jag ringde henne och frågade vad det va för bild hon skicka.
Då kom nyheten.. Hon födde sin lilla son igår =) Lilla Mika har blivit mamma =)
Är så glad för hennes skull, dom får åka hem imorn och när hon känner att hon orkar för besök hemma så ska jag åka och hälsa på =) ETT STORT GRATTIS TILL MIKA OCH OUSMAN
                




Sjuk har jag blivit oxå, men har inte fått feber än, så ut och festa kan man nog göra ändå.. Ska snart åka iväg till Farsta och köpa en ny vinterjacka. sen e det bara att börja festa... Har ju hur mycket sprit som helst =)

Ha en superbra Fredag

Kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0