Dikter

Du är inte här, men jag kysser din kind
En kyss som jag sänder med smekande vind
Öppna ett fönster och ställ den på glänt
Den vinden du känner, är kyssen jag sänt


KÄRLEK:  Det va det jag lände när jag träffade dig.
SVEK:  Det visste jag inte riktigt vad det va, förren du lämmnade mig
HAT:  Det va det jag kände efter att du krossat mitt hjärta.
SORG:  Det är saknaden som finns i mitt hjärta efter dig nu.


  Betvivla att stjärnorna är flammor.
Betvivla att solen verkligen rör sig.
betvivla att sanningen är falsk.
men betvivla aldrig min kärlek till dig!


  Jag älskar att titta på dig när du ler,
jag tittar på dig när du inte  ser.
Jag älskar att höra ditt skratt,
jag drömmer om det varje natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0