Helgen

Åkte ju iväg där i Fredags till Fruängen, för att träffa Johanna, hon va där hos en kompis.. Det va trevligt där, satt och drack lite o de.. och snacka en massa skit bara.. hehe =)

Runt kl. 22-23 så åkte vi alla hem till Johanna istället, vi åkte taxi dit i 2 olika bilar.. När taxin är i Älvsjö så stoppar polisen bilen.. Då hade taxi chaffören kört mot rött och nästan kört på folk... hahaha... helt sjukt.. Har aldrig varit med om nått liknade förut.. haha... Polisen tog hans körkort, så vi fick kliva av och ta en ny taxi.. men vi behövde iallafall inte betala nått.. haha..

Vi kommer hem till Johanna, och jag träffar hennes lillebror som jag inte har träffat på flera år.. så det va kul =)

Tror klockan va runt 2-3 när Michel ringde, han beställde en taxi till mig, och jag åkte hem till han.. Chrippa va där oxå..
Satt där och softa... Kom inte i säng förren mellan 6-7 på morgonen..
En kul fredag hade jag iallafall..
Men inte en kul Lördag.. Vaknade ungefär vid 12.. Åkte hem vid 1, mådde inte så bra.. bakis som fan kan man säga.. 
Känner mig fortfarande sliten... Blev lite mycket i Fredags.. men men..
Idag har jag bara varit hemma hela dagen och suttit och broderat =) Perfekt nör det e sånt dåliogt väder ute.. men imorn ska vädret bli bättre..

Har ni haft en bra helg??

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0