Snutar... USCH!!

Idag på jobbet monterade jag upp den där garderoben helt själv... tog nästan hela dagen.. hahaha.. men jag e stolt över mig själv som klarade de =)

Snutar alltså.. Jag blir så trött på dom.. Dom tror att dom kan göra vad fan dom vill, och det kan dom ju oxå verkar det som..
Ett exempel, här när jag satt på bussen i Älvsjö på väg hem från jobbet, så e det rött vid en rodell, en snutbil som ska köra genom rondellen sätter på blåljus, och stänger av precis efter dom har åkt ut genom rondellen... Tycker det e helt fel att dom kan göra så,bara för att dom e poliser.... Usch!!

Måste ut nu i det kalla vädret och köpa cigg, ska klä på mig varmt =)


Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0