Träffa Mika =)

Morgonen började dåligt..  Det va stopp på hela gröna linjen, så när min buss kommer så e den helt full, så den åker bara förbi..Min nästa buss kommer 10 i 8, och jag börjar kvart över 8.. Den va oxå helt full, men jag kom med iallafall..
Kommer fram till jobbet halv 9..

Kl 12, när min lunch börjar så kommer Mika och Osuman och hämtar upp mig utanför jobbet, vi åker och äter lunch i Heron City.. och shit vilken mage Mika har fått =) Hon e gravid i 7:de månaden =)

Åker tillbaka till jobbet runt 1.. Dom går in och köper en bilbarnstol..

Kl. 14 slutar jag =) skönt.... Jag hade en tid på arbetsförmedlingen.. Tog ca. en timme..

Nu sitter jag här hemma, har precis duschat, och dricker en öl.. Jag ska åka iväg till Fruängen och träffa Johanna, hon e hos nån kompis där.. Ska gå och göra mig iordning nu, så det inte blir så sent..

Ha en underbar Fredag =)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0