Träningsvärk =(

Försovde mig gjorde jag imorse.. kom 20 minuter försent till jobbet.. men men...
har sån träningsvärk i mina ben och armar.. kan knappt gå.. hahaha.. Vet inte varför jag ahr det, jag tränar ju inte direkt.. hehe.. men jag tror att det va från igår när jag monterade garderoben..

Har varit jätte trött idag, hela dagen..Sov inge bra inatt.. hade 2 mardrömmar, vaknade upp två gånnger på natten.. kommer inte riktigt ihåg vad det va jag drömde, men kommer ihåg att det va nått obehagligt..

Va nere här i centrum och mötte Nadja snabbt, vi bytte tillbaka våra kläder.. hahaha.. 

Ska lägga mig i sängen och kolla lite tv, kommer nog somna ganska fort ikväll..

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0