Vilken helg...

I Fredags så åkte jag och Nadja iväg till Märsta och träffa Peter och hans kompisar..
Vi gick in på en krog där först, sen gick vi hem till nån kompis till han.. Va inte där så länge, för vi skulle egentligen vidare hem till någon annan, men Peter ville inte.. Så jag,Nadja och 2 killar till gick.. Fast Nadja åkte hem, och jag följde med dom andra och festade mer.. Full som fan blev jag, så jag sov över där.

Det va ju inte så kul och åka hem därifrån sen dagen efter, men man va ju illa tvungen..
Kom hem runt 4 tiden, skulle ha tvättat men jag orkade inte..

Johanna ringde mig senare runt 7 och fråga om jag ville komma till henne, hon va hemma med några kompisar och drack lite..
Jag åkte dit vid halv 9 typ.. och tog mig en återställare =)

När klockan blivit runt halv 1 på natten så ringde Michel.. han beställde en taxi till mig, åkte hem till han.. 
men det va ju ett stort misstag..Natten slutade inte så bra kan man säga.. haha.. Slutade med att jag gick och la mig på soffan och sov.. hahaha.. men men..

Riktigt seg har man varit både Söndag och idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0