Bio.. Det länge sen..

I Lördags vaknade jag halv 5 på dagen... helt sjukt att jag kunde sova så länge.. Jag tog en taxi hem, orkade inte åka tunnelbanan hem.. Taxin gick på 360 spänn..
När jag kommit hem går käkar jag lite och tar sen en dusch..
Nadja och en kille som hon dejtar kom och hämtade mig vid 8 och vi åkte till heron City..
Vi käkade först kebab och sen gick vi på bio.. Vi såg Mirrors.. jag trodde att den skulle vara bättre än vad den va, men man hoppade till några gånger.. hehe..
Sist jag va på bio va för lite mer än 1 år sen, när jag och mitt ex hade våran 1-årsdag.. Så det va ett tag sen jag gick på bio..

Filmen va slut halv 12, vi gick in i spelhallen och spelade lite innan dom stängde.. vi körde bilspel och jag vann =) så jag fick en extra gång.. haha.. jag e grym på och köra bil =)

Idag åkte jag, Nadja och lilla Danya in till stan, jag hade tänkt köpa ett par skor  nu till Hösten/vintern men som vanligt hittade jag inga.. det jag kom hem med var ett par leggins.. hahaha..

Den här helgen har varit bra.. har hunnit gjort massor av saker, inte ofta jag brukar göra det, utan brukar bli att antingen Lördagen eller Söndagen blir bara och ligga hemma och va bakis.. så det har varit skönt faktiskt..

Imorn e det en ny vecka igen och en ny jobbdag... Pusstt... Har ingen lust att åka och jobba imorn, men måste ju det..

Hoppas ni haft en bra helg

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0