Det blev mer än 3....

Ja.. det blev mer än 3 öl... det blev 4.. tror jag.. hahaha...
Mötte Michel i Fridhemsplan... vi gick först till en kina resturang.. drack 2 öl där.. 
Sen gick vi till en liten krog som låg precis brevid.. drack 2 öl till där... tror jag, kan ha varit 3.. men tror det va 2 till.. hehe..
Hade trevligt.. satt och snacka en massa... sen va det dags och åka hem..

Vi gick ner till tunnelbanan.. jag skulle mot Hagsätra och han skulle mot Hässelby... och min tunnelbana skulle komma om 28 min, medans hans skulle komma om 2 min.. 

Så jag åkte med han till Bromma, så då behövde jag bara vänta i 2 min på mitt tåg..

Nu måste jag gå och lägga mig, så att jag kommer upp imorn till min första dag på jobbet..

Hoppas ni har haft en bra kväll..

Godnatt
Kramar  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0