Lite smått irriterande...

Idag har jag varit hemma hela dan och inte gjort ett skit.. Kan va skönt ibland..
Satt och kollade på Idol idag, asså herregud säger jag bara.. Vissa människor tror verkligen att dom kan sjunga när dom inte kan det.. haha.. och vissa vill ju på synas på tv och skäma ut sig själva...

Blir ganska så irriterad.. Mitt ex post kommer fortfarande hem till mig.. Jag fattar inte varför. han kan ju inte va skriven här fortfarande..
Här ska man försöka glömma och gå vidare, men hur lätt e det då när man bara blir påmind om han genom att få hans jävla post.. aja...

Ska snart gå ner och möta mamsen, hon kommer hem idag.. perfekt nu när mina cigg tog slut.. hehe..

Och imorn e det Fredag igen.. känns som om det va helg nyss.. veckorna går så fort, man hänger knappt med.. hehe.. 
Får väl se vad jag hittar på denna helg.. Robin kanske skulle komma ner till Sthlm från Uppsala..

Nått tips kanske vad man kan hitta på i helgen??

Kramar

Kommentarer
Skriven av: Anonym

bara ringa o säga att han inte bor hos dig så slutar dom skicka brev.

2008-09-10 @ 17:24:12

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0