Lunch med Lilie

Vaknade av att Lilie ringde och väckte mig kl 12 idag.. Hon frågade om vi skulle gå och äta lunch i Farsta..
Jag gick upp och gjorde mig iordning, tog bussen som gick 12:42, mötte Nadja på bussen oxå.

Vi gick och käkade på Antonios eller vad det nu heter.. hehe.. Hon tog en Pizza och jag åt korvstroganoff... Det va gott..
Efter vi käkat gick vi runt lite i centrum, Lilie skulle köpa en present till en kompis till henne.. Och jag köpte ett anteckningsblock där jag skriver ner lite dikter och mina tankar, och en penna till =)

Snart kommer min lillebror som fyller hela 14 år idag.. jag sak ta med han ut och äta på en resturang som han får bestämma vilken det blir.. kan nästan ana vilken det blir... Thaibuffe... =)
Ska gå och göra mig iordning nu, för han kommer nog snart..

Ha en bra dag
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0