Så blev Fredagen....

Jag åkte och mötte Nadja och Sarah i Gullmarsplan, jag hoppade på deras tunnelbana. Vi gick av i Skanstull och mötte upp Nannis, (födelsedagsbarnet) 
Vi väntade på tåget som Leyla och Halima skulle komma med i ungefär 10 min. 
Vi åkte till Fridhemsplan, Eftersom att Nannis fyllde år så fick hon bestämma vart vi skulle gå, och hon ville gå till Viper..
Vi kom in gratis =) och ölen kostade bara 19 kr fram till kl. 23, vi kom in ca 22.30..
Vi drack och dansade... 
Tror vi gick runt halv 1, vi skulle vidare till HC... På vägen till Tunnelbanan, så ringde Adde, han va i Zinken med några kompisar, så jag åkte dit istället, medans dom andra åkte till Odenplan..

När vi ska åka hemmåt, går vi av i Slussen och käka Mcdonald`s, när vi e klara går vi ber till tunnelbanan och vi får vänta i 23 minuter.. men men, skönt ändå att tunnelbanena har börjat gå dygnet runt på helgerna...

Adde följde med hem, satt och snacka ändå fram till kl. 6 på morgonen, så idag e man seg.. Vi sov till 16.00...

idag har jag bara varit hemma och slappat, tråkigt att en hel dag bara försvinner, när jag e bakis.. men men..

Hoppas ni haft en bra Fredag o Lördag

Godnatt
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0