Spenderade Lördagen med släkten

Kom hem för en liten stund sen från min moster, min mormor och hennes man va på besök.
Jag åkte dit strax efter 16, käkade där, sen åkte vi alla till Bålsta där min yngsta morbror har sin grav.
Kan inte fatta att det redan har gått snart 2 år sen han dog.

Kommer verkligen ihåg den dagen han dog, jag va på jobbet och så ringer min moster mig i chocktillstånd och säger att Leif e död. Jag började gråta när hon sa det, Patrick min ena förra chef skjutsade dit mig, hem till min moster va det. Polisen och ambulans stod utanför. Jag ville inte gå in, för jag ville inte se hur han såg ut, ville hellre ha bilden av han när han va vid liv.
Usch det va hemskt... Och alldeles för ung va han.. Bara 25 år.. Livet har sina överaskningar..

Aja.. ska gå och kolla lite tv tror jag....
och måste bara  säga.. HAHAHAHAHAHAHA.... Varför sa hon inget när hon såg mig, som hon sa att hon skulle göra om hon såg mig nån dag.. hahahaha... mer än så kan jag jag inte skriva..

Godnatt på er
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0