Trött idag med

Nu har man kommit hem, åkte förbi farsan efter jobbet ett tag.. käkade lite och så fick jag med mig lite mat som jag kan ta med mig som matlåda imorn.. perfekt, slipper jag ställa mig och laga mat nu..
Jag e lika trött idag som jag va igår, helt slut...

Fan, måste försöka fixa lite pengar till Fredag, hade tänkt och gå ut faktiskt, har ju tagit det lugnt i 2 helger nu, så nu e det dags och ta sig ut igen =) Det ska va någon VIP grejj på GK på Fredag, dom bjuder på mat och dryck mellan 20-22 och sen efter släpper dom in alla andra, så jag och Nadja hade tänkt och gå på det, det kommer bli nice, så måste låna en liten peng av nån, men det löser dig säkert..

Nu e det tv-dags.. ska kolla på Vem kan slå Fredrik och Fillip, det e rätt kul faktiskt..

ha en fortsatt bra kväll


Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
>>Remember?

♥E-postadress: (enbart för mig)

♥Blogg:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0